neljapäev, 27. juuni 2013

Asi võtab aega.

Maru pikad vahed kisuvad postide vahele, aga üritan teile siiski üldise jama edasi kanda.

Dr. Teini ma tookord kätte ei saanud, seega helistasin oma raviarstile Reedik Pääsukesele, kelle juurde ma ka kontrolli sain. Eesmine ristandside oli küllaltki tugev ja sellega oli kõik korras. Kahjuks käib aga külje peale väike jõnks, kuna ma olin teise arsti juures kontrollis siis ei oskand ka tema öelda, kas asi on halvasti või mitte, ja ise ma oskasin kõige vähem kaasa rääkida. Igaljuhul soovitas ta mul trenne tundejärgi teha ja pigem ratast ja ujumist ning arvas et asi paraneb hästi.
Igaljuhul oli see kukkumine mu põlvele mõjunud, sidemed on korras, aga taastumine võtab nii ainult kauem aega. Siit ka moraal- kui sul on selline vigastus siis ei tohi isegi mitte mõelda jalgpalli, võrkpalli või muu selliste asjade peale.

Trennid on küll juuni kuus suhteliselt kesiseks jäänud. Esimesel nädalal nagu ma juba kirjutasin tegin ma kaasa murdmasuusatajatega, kus sai päris hea koormuse. Edasi andsin arsti soovitusel puhkust, üritasin jalga vähe koormata. Proovisin vahepeal pilatest ka, on ikka raske asi...võttis suht kägisema see asi. Kõige rohkem olen ratast sõitnud, see tundub kõige parem olevat nii jalale ja muidu pulsile hea, ei löö asja kohe lakke, vaid rahulikult.
Täna tegin jälle ühe trenni murdmasuusatajatega. Poole tunnine jooks ette ja siis ringtreening...oli siuke hea trenn, päris ei kägisenud, aga lihtne ka polnud. Jalg sai korralikult soojaks ja tegi ka tunde paremaks sellega, sai hästi venitada, ega see asi niisama ei tulegi, kui aind vatti anda.Nüüd teen nädala aega veel nendega kaasa, kuni nad otepääl laagris on.

Esmaspäeval lähen uuesti füsio juurde, tunne on selline, et oleks veel neid trenne vaja. Seekord sõidan hoopis Tallinnasse Svea Milleri juurde, mida oleksin pidanud ammu tegema. Muidugi olid ka Tartus head trennid ja võttis lihased korralikult läbi, aga õige spordifüsio peaks ikka midagi muud olema, samuti lähen seal basseini ja teen vees erinevaid harjutusi. Lähen proovin järgi ja loodan, et tuleb hea trenn.



Siin üks video Svindalist freestyle sõitmas. Tundub nii mõnus ja paneb mõtlema, kas ma saan ka kunagi üldse samamoodi nautida

Stay tuned rahvas ;)
Teie Grets!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar